Miért fontos egy jó logó, illetve az egységes arculat?

Az arculat nem más, mint a cég különböző megjelenési formáinak összessége. Legegyszerűbben úgy képzelhető el, mint egy kirakós játék, aminek egyes darabkái az arculati elemek, a kirakott kép pedig maga az egységes arculat.

Egy jól eltalált vizuális megjelenéssel a céged kitűnik a szürke sokaságból, így a Potenciális Vásárlóid, Ügyfeleid számára felismerhetővé, egyedivé, összetéveszthetetlenné válik.

A vásárlóid, a céged üzleti partnerei először a Vállalkozásod logójával találkoznak, például névjegyen, csomagoláson, gépjárművön. Ha a vállalkozásod könnyen megjegyezhető, egyedi logóval rendelkezik, az segít megkülönböztetni Téged a konkurenciától. A vállalkozás méretével arányosan egyre több helyen jelenhetnek meg különböző arculati elemek...

Gyűjts ötleteket, kövesd a trendeket...

2014-es logótrend

2014-ben is előkerülnek olyan technikák - egyszerű vonalak, a negatív tér, lenyomatok, különleges alakzatok, színátmenetek... - , amelyekkel teljesen új, mégis egyszerű megjelenést kölcsönözhetünk a logónak. Nem szükséges bonyolult dolgokkal túlcifrázni, hiszen néhány egyszerű funkció hozzáadásával is elérhetünk egyedi, különleges látványt…

2015-ös logók – logóötletek

A vizuális kommunikációra – a megfelelő hang- és grafikai anyagok elkészítésére – nagy hangsúlyt fektető cégek sikeresen növelhetik az eladásokat. A branding a cég fontos elemévé a vált, amely jelen van a logókban, színekben, a csomagoláson és a szövegbenegyaránt. A trend a következő évre is meglehetősen egyszerű. A tervezés középpontjába a kifinomultság és a kevésbé bonyolult dizájn kerül.

A 2016-os év logói

A logó tervezőre egyre nagyobb nyomás nehezedik... idén a tipográfia, a geometria és a negatív tér elemeivel egészül ki a munka, és a rengeteg külső hatással 'bombázott' közönség kegyeiért versengve kell elnyernünk a megrendelő figyelmét.
Nézzük melyek lesznek az aktuális logótrendek 2016-ban.

Fontos ...az arculat tervezésről...

  • Az arculattervezés első lépésben nem gyakorlati, grafikai munka, hanem sokkal inkább elméleti kérdés. A cég vezetőinek kell előbb elméletben megfogalmazni, milyen üzenetet szeretnének közvetíteni a vállalkozásról a vásárlóiknak, üzleti partnereiknek.
  • Az alap, vagy kisarculat-tervezés, a céget alapvetően azonosító elemeket tartalmazza. Ilyen pl.: a logó, a névjegykártya, a céges levélpapír és a boríték.
    A kiterjedt arculat, vagy teljes arculattervezés az előzőek mellett a vállalkozás minden olyan arculati elemének tervezését is magában foglalja, amelyet a cég megjelenésének bármely területén alkalmazhat (reklámok, webes felületek, brosúrák, kiadványok, rendezvények, termék csomagolás, épületek, járművek, stb.)
  • Fontos, hogy az arculat formai elemeinek kell igazodniuk a cégidentitás-üzenethez, és nem fordítva...

Te tudod már, milyen logóra és arculatra lenne szükséged?

Töltsd ki az űrlapot, rendeld meg egyedi logódat még ma...





Teljes név*:

Email cím*:

Telefon* :

Megrendeléssel kapcsolatos részletek

Kép csatolása:

captcha

Kérlek szíveskedj minden csillagozott mezőt kitölteni.

Az adataidat bizalmasan kezeljük, nem adjuk ki harmadik fél számára. A gomb megnyomásával elfogadod az Adatkezelési irányelveket.)